mandag den 9. maj 2011

de go’e og saftige ;O) grins weekend

MAJ 2011

Vi har i Sykreds Syd været på tur henne på Langeland og man må sige at underholdnings- og hygge generne har været luftet og rørt så det baskede & vi fik vist alle hygget igennem med strikketøj, strandtur med kig over til Ærø og samlen af hul-sten og små vandslebne glasstykker, & sjov konkurrence om ens strikkeviden – iøvrigt vundet af Mette på lodtrækning Smiley ,dejlig mad og perler i glassene og lagkage. Et par af de små butikker langs turen til sommerhuset blev omhyggeligt gennemset for uundværlige effekter og der kom da ting med hjem. Huset havde boble-bad og jeg fik et skønt & varmt  bad i boblerne – det var godt for ryggen både med det varme vand og massagen – & sådan en tingest kunne jeg nu altså godt ha’ hjemme.

1000 tak piger, for dejlige timer og optimal hygge – glæder mig til vi skal husere på Fanø.

6 kommentarer:

Sonnie sagde ...

Det var da uhyggeligt morgenhår jeg har på de billeder :o)

Vivi Aggergaard sagde ...

du ser da fuldstændig pragtfuld ud ;O)

Fynpige sagde ...

Hej Vivi. Ja tak for super hygge...og sorry jeg kunne ikke sige pænt farvel til dig....da havde du jo sænket dit legme ned i boblevandet...og du kunne intet hører *smil* Skønt weekend, og glæder mig også vildt til Fanø !
Super dag på øen.
Kh Lene

Helle Mikkelsen sagde ...

Selv tak Vivi det var en skøn skøn weekend og underholdningsværdien faldt ikke i løbet af natten :o) det kan kun gå godt på Fanø om snart ;o)

kram

Vivi Aggergaard sagde ...

Lene.. det er helt ok... boblerne må have larmet for meget eller noget..

Helle.. mon ikke underholdningsværdien vil stige til uanede højder derhenne på Fanø.

Tak begge to for dejligt selskab.

knus Vivi

Mette Lykke sagde ...

Tak for skønne dage..